Salgsbetingelser


Levering og frakt

Vi bruger GLS til distribution af pakker. Du kan vælge at få din ordre leveret på følgende måder: Levering til GLS pakkeshop eller hjemmelevering med GLS. Der tillægges et fragtgebyr på 49 kr.

OBS! Ved bestillingen skal du angive samme navn, som er anført på dit id, da du ellers kan få problemer med at få din pakke udleveret.

Hvis du har angivet dit mobilnummer, sendes en sms, når pakken er klar til afhentning. Hvis vi ikke har dit mobilnummer, sendes en e-mail.

Leveringstid

Hvis den vare, du bestiller, er på lager, sender vi den normalt inden for 1-2 hverdage. GLS leveringstid kommer oveni og afhænger af, hvor du bor i landet. Hvis den forventede leveringsdato forlænges i mere end seks dage, kontakter vi dig med oplysninger om årsagen hertil og underretter dig om en ny forventet leveringsdato. Vær opmærksom på, at du kun har ret til at hæve købet i forbindelse med forlænget leveringstid, hvis leveringstiden er af væsentlig betydning.

Delleverancer

Hvis en vare ikke er på lager og dette medfører, at din ordre sendes af flere gange, eftersendes den uden ekstra omkostninger. Hvis ikke du ønsker at vente, kan du afbestille varen. Et eventuelt fragtgebyr tillægges kun én gang pr. bestilling uanset antallet af pakker.

Transportforsikring

Alle varer, der leveres til dig, er transportforsikrede. Hvis du konstaterer fejl eller mangler på en vare, skal du informere kundeservice herom hurtigst muligt (senest indenfor 5 hverdage). For enkelt og hurtig håndtering anbefaler vi at du skriver en e-mail til info@proequo.dk. Vi bærer transportrisikoen, når vi leverer til dig. Ved eventuelle returvarer bærer du transportrisikoen.


Betalning

Alle priser er i danske kroner og er inkl. gældende moms (p.t. 25 %). Alle bestillinger tillægges et fragtgebyr på 49 kr. Du kan betale med Visa, Mastercard, Amex, eller bankoverførsel.

Kortbetaling via STRIPE

Når du bekræfter din ordre, sendes dine kortoplysninger til vores samarbejdspartner, STRIPE som kontrollerer kortets gyldighed og sikrer din betaling. Du kan anvende VISA, American Express og MasterCard. Vi tager desværre ikke imod Diners.

Ved bestillingen reserveres beløbet på din konto, og det reserverede beløb kan således ikke bruges til andre indkøb. Beløbet trækkes først på kortet, når din ordre sendes. Hvis en eller flere varer er i restordre nedjusteres beløbet. Dvs. du betaler ikke forud for noget, der først står til at blive leveret senere. Hvis din ordre pga. leveringstid ikke kan ekspederes inden for den tidsramme, din kortudsteder har fastsat, frigives det reserverede beløb automatisk.

STRIPE er PCI-certificeret. STRIPE bruger overførsel via SSL-kryptering, hvilket er branchestandarden for sikre kortbetalinger, og dit kortnummer sendes i krypteret form direkte til banken. Vi gemmer/håndterer ikke kortnumre eller kontrolcifre i vores kunderegister, og vi har ikke adgang til dine kortoplysninger eller din bankkonto.


Retur og ombytning  

Du har 14 dages fortrydelse ret, når du handler på ProEquo.dk. Perioden for retur-/ombytningsret regnes fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen. Hvis du vil returnere din vare, skal du meddele dette via e-mail eller brev inden for 14 dage.  

Du har 14 dage til at returnere varen fra det tidspunkt, hvor du meddeler os, at du gerne vil fortryde købet.  

OBS! Uafhentede varer debiteres med 150 kr.
Returadresse:
ProEquo.dk
Co/STALDinspiration.dk
Skyttehusvej 4
8464 Galten  

Kontaktoplysninger vedr. ombytning og returnering:
E-mail: info@proequo.dk
Tlf. 30429563

Fortrydelsesret

Du har som forbruger altid 14 dages fortrydelsesret fra det tidspunkt, hvor du modtager varen (fortrydelsesfristen).  

Hvis du vil fortryde dit køb, skal du meddele os dette. Meddelelsen skal klart og tydeligt angive, hvilket køb det drejer sig om, og at du fortryder det pågældende køb. Hvis du ønsker det, kan du bruge den blanket, som Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen har udfærdiget.

Du kan også give os besked pr. e-mail eller brev. Du finder vores kontaktoplysninger under "Retur- og ombytningsret". OBS! Det regnes ikke som en udnyttelse af fortrydelsesretten, hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.

Gør du brug af fortrydelsesretten betaler du returfragten. Bemærk! Det er ikke muligt at returnerer en brugt vare, eller delvis brugt vare. Er emballagen ødelagt regnes det også som brugt vare. Ved returnering af varer anbefaler vi, at du pakker varerne forsvarligt og omhyggeligt ind, da du selv har ansvaret for varerne, indtil vi modtager dem. Gem derfor også kvittering for afsendelse. Du skal selv afholde udgifter til returnering. Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav.

Reklamationer

Hvis du vil reklamere en vare, bedes du først kontakte forhandleren, hvor du købte varen. Hvis du har købt varen i vores webshop eller via vores kundeservice, bedes du kontakte kundeservice på 30 42 95 63 eller sende en mail til info@proequo.dk. Husk at kvitteringen/følgesedlen skal medbringes ved alle reklamationer.  

Du har ret til at reklamere en beskadiget eller fejlbehæftet vare. Vi anbefaler at reklamere med det samme, at du opdager fejlen. To måneder anses som en rimelig frist for at skadesanmelde en vare.

Hvis vi godkender reklamationen, forbeholder vi os retten til i første omgang vurderer fejlen på varen. Hvis dette ikke er muligt, fremsender vi en erstatningsvare. Hvis varen ikke længere er på lager, udbetaler vi købesummen og eventuelle leveringsomkostninger i forbindelse med reklamationen inden for 14 dage. Beløbet i forbindelse med reklamationen udbetales med samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, opbevaring af vare, vold eller uautoriserede indgreb.

Som forbruger har du altid ret til at kontakte ProEquo.dk/STALDinspiration.dk med henblik på hjælp til reklamationer, fortrydelsesret eller anden hjælp vedrørende køb eller bestilling. Du finder mere information om dine rettigheder som forbruger på forbrug.dk.  

Returadress:
ProEquo.dk
Co/ STALDinspiration
Skyttehusvej 4
8464 Galten
Danmark  

Kontakt vedrørende reklamationer:
E-mail: info@proequo.dk
Tlf. 30429563
Organisationsnummer: 19430588

 
 


 

ProEquo AB

Svensk forskning bakom fodertillskott för din hästs bästa

Virksomheden ProEquo AB er beliggende i forskerbyen i Lund, Sverige. ProEquo AB satser meget på forskning og udvikling indenfor Functional feed. Det betyder at foder og fodertilskud beriges med ingredienser som giver veldokumenterede positive sundhedsvirkninger udover produktets oprindelige næringsværdi.

Salg og kundeservice - Danmark

Madeleine Broman Toft
E-mail: info@proequo.dk
Telefon: +45 30429563



Kontakte os









Følg os på Facebook